joi, 3 aprilie 2014

3 Aprilie 2014, ziua de nastere a bunicii tale

Ar fi trecut aproape 1 an de cand nu as mai fi scris nimic in jurnalul catre tine, daca nu m-ar fi cuprins dorul de propria mea mama, bunica ta, pe care o sarbatorim astazi.

Avem un drum foarte lung si frumos pana ce vom ajunge si noi doua in stadiul acesta, cand animozitatile adolescentei s-or fi rispit, si iti vei da seama ca timpul cu mama ta este din ce in ce mai putin.

Socotind cu ingrozitoare si terifianta luciditate, as putea sa am, sa avem, mai putin de 450 de zile pe care sa le petrecem alaturi de mama mea ... si nici acelea in totalitate. Ne vedem de sarbatori, in vacante, cateva zile ... Aproximativ 1 an ... doar 1 an alaturi de mama mea, bunica ta. Atat de putin, o cifra atat de ireala, de imposibila si, totusi, atat de tangibila.
Nu-i asa, draga mea, ca ne vom bucura la maximum impreuna de aceste momente pretioase alaturi de bunica ta?

Imi doresc sa avem o relatie la fel de frumoasa si sincera noi doua, asa cum am eu cu mama mea. Imi doresc sa stii sa iei din invatamintele mele ceea ce te ajuta, sa imi ceri sfatul cand simti nevoia, sa ai nevoie de mine sa te iau in brate de fiecare data cand incurajarile nu sunt indeajuns.
Imi doresc ca atat in momentele fericite cat si in cele mai dificile sa te gandesti la mine si sa le pecetluiesti in cursul vietii tale stiind ca iti voi fi mereu alaturi, asa cum ma gandesc si eu la mama mea. Imi doresc ca de ziua mea sa iti aud vocea macar, daca nu te pot vedea, si sa stiu ca te gandesti la mine, in orice colt al lumii ai fi.

Imi doresc sa iti fiu la fel de buna mama precum a fost mama mea, si chiar mai mult. Imi doresc sa iti amintesti cu drag de momentele noastre din bucatarie si sa poftesti cu nesat la ceea ce gatesc eu, asa cum salivez eu, inconstient, de fiecare data cand ma gandesc la eclerele facute de bunica ta. Imi doresc sa fii amuzanta, vesela, glumeata, organizata si sa iti placa sa citesti cu multa pofta, asa cum am invatat si eu sa fiu de la mama mea.

Imi doresc sa stii sa iubesti cu caldura si sinceritatea cu care iubeste mama mea, sa stii sa gatesti ca ea, sa stii sa razi ca ea, sa stii sa fii serioasa cand trebuie, si copilaroasa ca ea cand cei din jurul tau sunt prea seriosi. Imi doresc sa stii cat de mult iti iubesc bunica si ca intotdeauna mama va fi cea mai importanta persoana din viata unui om, mai ales o mama care a sacrificat multe pentru copiii ei, si care a reusit sa ii creasca frumos, inconjurati de multa, multa iubire. Imi doresc sa stii ca exemplul pe care noi, ca parintii tai, ti-l oferim, este preluat de la bunica si bunicul, care m-au crescut intr-un mediu familial cald, linistit, plin de multa iubire, de rasete, respect si bun simt.

Imi doresc sa ma iubesti la fel de mult cat imi iubesc si eu mama.

La Multi Ani pentru mami a mea si buni a ta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu