joi, 9 octombrie 2014

10 Octombrie 2014, Franturi de conversatie

***
- Tati, ai ţepi!
- Unde, pisoi, în cap?
- Nu, aici pe balbă. Du-te la baie si dă-te cu clema multă şi apoi vino să mă pupi.
- Adică să mă bărbieresc?
- Da. Să te bălbieleşti, că mă înţepi.

***
 
- Cum a fost, iubire, la grădiniţă?
- A fost flumos. M-am distlat.
- Te-ai jucat frumos cu copiii?
- Da, doal ca ma doale piciolul, că un baieţel m-a lovit.
- De ce te-a lovit, mami?
- Nu stiu ... Nu vleau să zic.
- Te-ai dus să îi spui educatoarei? Că nu e frumos să lovească ceilalti copii, si trebuie să îşi ceară scuze.
- Nu m-am dus.
- De ce?
- Nu vleau să zic.
- Ia spune-mi tu de ce te-a lovit băieţelul?
- L-am facut plostănac. (ai spus cu ochii mari, clipind des şi cu zâmbet maaare pe chip)
- De ce l-ai făcut, mami, prostănac? Nu este deloc frumos. Mâine îi ceri scuze. Şi nu mai spui aşa niciunui copil. Iar dacă te supără alt copil sau te loveşte, te duci şi îi spui educatoarei, da?
- Da, mami.
(dupa 10 minute)
- Anya, ce faci dacă un alt copil te loveşte la grădiniţă?
- Îl fac plostănac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu