luni, 20 octombrie 2014

20 Octombrie 2014, Primul conflict la gradinita - franturi de conversatie

.............
La gradinita

- Anya, ce ai patit la ochisor? De ce esti zgariata?
- Nu stiu, ca nu am vazut.
- Cum nu ai vazut?
- Pai, am inchis ochii.
- Bine, atunci cine te-a zgariat?
- O pisica. Era alba cu dungi mov.
- Anya, stiu ca nu spui adevarul, pisicile nu au dungi mov.
- Pisica asta avea.
- Nu te cred. Te rog sa imi spui cine te-a zgariat. Mergem sa o intrebam pe doamna educatoare. Domnisoara Elena, cine a zgariat-o pa Anya?
- Nu stiu. Nu am vazut. Anya, cine te-a zgariat?
- O pisica.
- Anya, nu sunt pisici aici. Ce copil te-a zgariat?
- Un copil cale avea o pisica alba cu dungi mov.

...............
In masina

- Anya, te rog sa imi spui cine te-a zgariat.
- Nu pot ca se misca masina si ma ia ameteala de la ochi.

..............
Acasa
 
- Vleau desene.
- Nu primesti desene pana nu imi spui adevarul. Cine te-a zgariat la ochi?
- Era o toaleta maaale si avea un spin. Av vlut sa fac pipi si m-a intepat.
- Anya, toaletele nu au spini.
- Toaleta asta avea, ela maaale si avea spini multi ca sa nu faca nimeni pipi. Asa se plotejeaza ea.
- Nu primesti desene pentru ca ma minti.
- Biiine, biiine.
- Te-ai lovit de ceva?
- Da, ela o mana cu unghii.
- Te-a zgariat un copil?
- Da, m-a zgaliat un copil.
- Cum il cheama?
- Lobelt. Eu ii mai spun plostanac.
- Si pentru ca i-ai spus asa te-a zgariat?
- Nu, nu mai spune nimic cand ii spun asa.
- Dar de ce te-a zgariat? Va jucati? Sau v-ati certat?
- Da.
- Da, ce?
- Da, ce?
- V-ati certat?
- Nu de la inceput.
- Va jucati?
- Da, eu cu o jucalie losie cale ela lipitoale, el avea una albastla, tot lipitoale. Si nu se lipeau, si ne-am luptat de-a sabiile, cavalelul si plintesa. Si l-am impuns, ca plintesa castiga, cavalelul e plostanac.
- De ce l-ai impuns?
- Ca sa se lipeasca jucalia.
- Si apoi el te-a zgariat?
- Da.
- Cu jucaria?
- Nuuu, cu unghiile. Uite asa.
- Ce ti-am spus eu sa faci cand te loveste un copil?
- Sa ii spun doamnei.
- Si i-ai spus?
- Nu.
- De ce?
- Ca nu a vlut Lobelt. Si el alata mai supalat ca mine.
- De ce era mai suparat?
- Ca l-am invins in lupta. L-am impuns ... uite asa ... Haha! Si tada! Si ela invins. Si eu am castigat!
- Ce ai castigat?
- Glolie! Elam plintesa lazboinica. Si cand o sa fiu male o sa conduc masina ca tine. Si tu si cu tati stati in spate si va puneti centula.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu