miercuri, 22 octombrie 2014

21 Octombrie 2014, cand replicile tale raman fara replica - Franturi de conversatie

.........
Pe strada, in drum spre casa de la gradinita

- Mami, de ce domnul acela ale bulta asa male? A avut si el un bebe in bulta cum ai avut tu pe mine?
- Nu a avut bebe, el este barbat si barbatii nu tin bebelusi in burta. Probabil ca a mancat prea mult si organismul lui nu a reusit sa consume tot ce a mancat.
- Aha, de-asta fac si eu bulta male dupa ce mananc?
- Da, atunci stomacul tau digera ce ai mancat si transmite energie corpului.
- Ah, da, mami, ai dleptate. De-aia cand fac caca sunt obosita?
- ...

..........
La baia de seara, inainte de somn

- Nu vleau sa intlu in cadita ca flige apa. Nu vleeeau!
- Anya, apa nu frige. Uite, bag mana in ea si nu ma frige.
- Ba da, flige. Stiu eu.
- Anya, te rog sa nu mai minti. Daca apa ar frige ti s-ar inrosi pielea tare si te-ar ustura.
- Pai, ma ustula si e losie, uite aici, si aici.
- Nu este de la apa, ca nici nu ai intrat in ea.
- Dar stiu eu ca flige, mi-am imaginat.
- Bine, atunci nu mai facem baita.
- Biiine, biiiine. Nu mai flige apa, gata.
(baia s-a incheiat)
- Hai ca trebuie sa iesi din apa, ca racesti.
- Nu ies. Vleau sa mai stau, ca nu am spalat balenuta, si face delamtita.
- Ce face?
- Delamtita.
- Dermatita?
- Da, delamtita.
- Bine, spala-o si apoi iesi din apa, da? Gata?
- Nu, ca inca nu e culata. Mai tlebuie.
- Anya, iar ma minti. Stii ca nu imi place cand ma minti.
- Stiu. Nici mie nu-mi place sa ies din cadita.
- Nu mai primesti desene daca ma minti.
- Ba nu! Daca te mint, plimesc desene! Daca nu te mint ma iei din cadita si imi zici sa fac nani.
- ...............








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu